zaterdag 24 november 2012

Zaterdag 24 November.
  Ik blijf dit weekend thuis en dus niet naar de club! O.a het hout van het nieuwe baangedeelte moet nog grijs geverfd worden en zo zijn er meer van die klusssen in de garage! Het kan natuurlijk ook door de week,maar dat komt er niet van om de een of andere reden! Als dit gebeurd is kunnen we verder met het leggen van de rails! Het is een uitbreiding gemaakt door Danny!
  Er is wat met mijn poes aan de hand geweest,hij deed heel vreemd gisteren,ik dacht die gaat dood, Ik ging vanmorgen met kloppend hart naar beneden maar vandaag is alles weer normaal! Ik denk dat Ramon dat erg zou vinden.Het beest is ook oud,rond de 25 jaar! En ik heb hem ook zo lang!Dat is wel de max.leeftijd voor zo.n dier!Als er weer iets gebeurd ga ik naar de dierenarts.
  Het is half elf geweest ik ga naar bed.

Geen opmerkingen: