dinsdag 13 november 2012

Dinsdag 13 November,
Vanmiddag kwam Rico nog even langs en vertrok rond 14.30 hr. naar zijn werk! Ik ga morgen niet naar de club!
  Ik heb een zestal jonge vrienden, meestal van de SWZ of ex SWZ.(mijn oude vrienden van mijn eigen leeftijd zijn helaas allemaal al overleden) die regelmatig hier komen en soms ook blijven slapen, bijna altijd met z.n tweeen (!), vooral omdat het ongezellig is.avonds laat nog naar huis te moeten gaan voor diegenen die te ver weg wonen! Ik heb er de ruimte voor! Dit moet toch mogelijk zijn zonder commentaar van derden ?! En s,avonds laat met een scooter of brommer naar huis is vaak door het weer,ook geen pretje en zeker niet in de winter. Een stel,die hier wonen, gaan altijd naar huis! Ze slapen liever in hun eigen bed!!

Geen opmerkingen: