woensdag 14 november 2012

Woensdag 14 November,
Als middageten heb ik nu o.a tamme kastanjes! Ik lust die graag, al van kind af aan(naar huis met mijn moeder in Lausanne) kon ik kiezen met de tram of tamme kastanjes meestal het laatste,het was wel een eind omhoog lopen, maar dat vond ik niet zo erg, mijn moeder ook niet,die lustte ze ook! Bij de tramhalte stond een kraam met een man die ze pofte en klaar maakte! Meestal in een puntzakje,het kostte ,geloof ik, tien centimes,net zoveel als de tram!(1935) Ach, waar blijft de tijd!! Niet iedereen lust ze,ik heb ze wel aan iemand hier laten proeven,maar je moet wel aan de smaak wennen! Meestal worden ze verwerkt in gerechten.
  De rugoperatie van mijn zoon Fred is goed gelukt, het zal nog wel even duren voor hij weer de oude is en je moet weer leren lopen en erg oppassen om geen verkeerde bewegingen te maken!
  Rico kwam vanavond nog een tijdje! Morgen komt Danny weer eens langs,zal Rico ook wel komen s .avonds! Heb een tijd niets van Ramon gehoord! Hij heeft wel iets gezegd dat hij donderdags niet  kon komen,maar weet niet precies waarom niet!.

Geen opmerkingen: