zondag 26 augustus 2012

Zondag 26 Augustus,
  Tot nu toe valt het weer mee, ondanks de slechte voorspellingen, zit nog in tweestrijd om wel of niet naar de SWZ.te gaan, maar het is al 13.00 hr.geweest,dus ik denk dat ik niet ga,woensdag dan maar weer! Van Patrick hoorde ik dat het erg rustig is geweest.Buiten dat, is het ook anderhalf uur rijden met de auto (heen en weer!)
  Hoor weinig van Danny,weet niet wat hij aan het doen is!! Zeer waarschijnlijk zit hij bij Roos! Hij zou misschien het volgende weekend hier komen, ik hoop het, hij is een tijd niet meer hier geweest en wacht het maar af!! De scholen beginnen ook weer volgende week! Dan is het voor hem misschien wat makkelijker om hier te komen? Van zijn school met de scooter is het niet zo ver!En dan bedoel ik de vrijdagmiddag/avond! Als het met zijn "rooster"klopt!
  Rico is vanmiddag ook nog een tijdje geweest!Hij gaat naar dezelfde school als Danny,als ik het goed begrepen heb!
  Verder kom ik erg weinig in de garage en wordt er heel weinig met de treinen gereden,de fut is er een beetje uit!!
  Buiten is het alweer "harsstikke": donker!!

Geen opmerkingen: