zondag 12 augustus 2012

Zondag 12 Augustus,
  Ben op de club geweest en heb met de parkbaan gereden, het was er warm en druk en sommige passagiers waren ronduit lastig!!Patrick, Ramon en Jordi waren er ook. De opa van Ramon kwam ook nog even kijken!Ben tegen 17.00 hr.weer naar huis gegaan! Ik merk dat mijn website wel gelezen wordt, maar soms worden er verkeerde gevolgtrekkingen gemaakt, dat is soms wel jammer! Het is vaak een gevolg van verkeerd lezen of begrijpen!
  Ramon komt morgen hier,wat ik wel gezellig vind! Danny zou waarschijnlijk het volgende weekend komen. Helaas zijn mijn eigen kleinkinderen niet zo geinteresseerd in spoorwegen en dergelijke en hebben we dus weinig punten van overeenkomst.
  Mij houdt het al bezig vanaf mijn 5e jaar voor zover ik mij herinneren kan! Zoals ik vroeger al eerder verteld heb .in Territet,waar ik woonde toen ik die leeftijd had, kwamen treinen, trams raderboten, en kabelbanen min of meer aan mijn neus voorbij!Op een avond liep ik zelfs het bed uit en de straat op, dat kon daar makkelijk,en door mijn geschrokken moeder, die door een buurvrouw gewaarschuwd was, weer naar bed gebracht werd.!! Het huis waar wij toen woonden is al lang geleden gesloopt. Ik moet er ergens nog een foto van hebben!Er staat nu een flatgebouw!

Geen opmerkingen: