vrijdag 10 juni 2011

Luzern, de berg Pilatus. en de middeleeuwse houten brug met watertoren





Vrijdag.
Vandaag de reis besproken voor Danny,Ramon en mij naar Zwitserland op 31 Juli, alles is in orde en we wachten nu op de papieren! Ik hoop dat we een gezellige reis zullen hebben, maar dat zal wel! We hoeven ook niet voor dag en dauw op, dat is ook prettig. Pas tegen 10.00 hr gaan we weg vanuit Voorhout en zijn dan tegen 21.00 hr.in Luzern. Daar moeten we een bus nemen naar Rothenburg. Ik verheug mij op die reis, niet alleen dat Danny en Ramon meegaan,maar het is ook een beetje naar je roots terug gaan, zal de jongens ook tonen waar ik in Lausanne gewoond heb, het huis met de grote tuin'staat er nog, het huis in Territet helaas niet meer!Staat nu een moderne flat! Mijn geboortehuis is er ook niet meer,op die plaats is een ziekenhuis gebouwd!

Geen opmerkingen: