dinsdag 7 juni 2011

Vandaag ben ik dan echt jarig!
Vanmorgen zijn mijn zoon en kleindochter nog even geweest, voor de rest is het rustig gebleven. Het feest hebben we zondag gehad! Wel mooi weer buiten, hoop dat dit nog zo even blijft! Waarschijnlijk komt vrijdag Ramon weer hier en kunnen we zaterdag weer gaan koken als hij weer terug is van Sassenheim, er is nog wat eten overgebleven van mijn verjaardag wat we weer kunnen bereiden!! Tenminste dat was de bedoeling! Morgen ga ik naar de club en blijf er waarschijnlijk eten! Voor de rest doe ik weinig.
Moet nog een reparatie uitvoeren aan de bovenleiding van mijn baan op het station, daar is een kist van een er boven gelegen plank op gevallen en heeft het een en ander beschadigd! Gelukkig net niet op de er onder staande treinen!

Geen opmerkingen: