zaterdag 5 maart 2011




Het is nu zondagmorgen.
Danny,Ramon en Rico ( die is gisteravond nog gekomen!) verkeren nog in diepe rust! Laat ze maar slapen,maar wil wel vandaag naar de club gaan,we zien wel hoe laat het wordt! Gisteren hebben we de plank neergelegd op de houders in de kleine kamer voor de HO baan, Danny heeft de houders aan de muren bevestigd,dus ik kan daar mee verder! Hoe ik die rails en dus de baan zal neerleggen ,weet ik nog niet precies!
Het heeft geen haast! We hebben dit weekend verscheidene keren gereden van en naar het "Onderdak" in Lisse voor Ramon ivm.zijn uitvoering met Adest Musica en Carnaval, ik vraag mij af hoe hij dat anders gedaan zou hebben! Danny zou straks naar huis gaan.Ramon zal nog misschien wel blijven? En Rico weet ik niet! Bovenste foto, de drukknop en beeldscherm.generatie!! Voorlopig zit ik heerlijk rustig achter mijn pc!!

Geen opmerkingen: