zaterdag 19 maart 2011





Zaterdag zijn we naar de club gegaan(Rio en ik). Ramon is ook geweest. Rond 15.00 hr zijn we naar huis gegaan en Danny was ook net aangekomen.Danny werkte even aan zijn scooter en Rico werkte aan de NS 416. We hadden die loc.meegenomen naar de club om hem te testen en daarna weer terug naar hier om hem verder af te maken.
Het schijnt dat je aan scooters en vroeger brommers altijd moet sleutelen om hen te verbeteren, zeggen ze (meestal moeten ze dan harder gaan dan waarvoor ze bedoeld zijn) en dan gaan ze weer kapot en is er weer een reden om er aan te sleutelen, dat was in mijn tijd en dat zal nog wel zo zijn , zelf heb ik het brommer/scooter tijdperk overgeslagen! en ben gelijk aan de auto begonnen! Leek mij handiger! En aan een auto heb ik nooit gesleuteld! Dat laat ik aan de vakman over! Trouwens ik heb in mijn leven genoeg aan(scheeps) motoren ( en dan motoren die zo'n 2 etages hoog zijn met een zuiger diam.van een meter!) gesleuteld!!

Geen opmerkingen: