woensdag 2 maart 2011

Danny en ik zijn vanavond na het avondeten op de club,via Zoetermeer naar Voorhout gegaan. Het was al donker en dan vind ik het geen fijn rijden.De dagen worden langer en dan zal het later in het jaar beter gaan, ik zie vrij slecht in het donker en eigenlijk is het voor mij niet verantwoord dan te rijden,Danny zat ook niet ontspannen naast mij, dat merkte ik wel! Dus dat doen we niet meer! Verder was het best een gezellige dag op de club.
Danny is nu Rico aan het halen,die blijft ook hier slapen! Rico is zijn mobiel kwijt,dus die baalt!!.Ze sjouwen die dingen ook overal mee, en zitten er mee te mailen,te pas en te onpas, of eindeloze spelletjes te spelen en laten ze dan overal liggen en vinden het dan gek dat ze zo'n ding kwijt raken . Rico heeft vacantie(geloof ik!) maar Danny heeft school, daar moet ik ook vaak zeggen,heb je je mobiel en je telefoon bij je als hij weggaat. Af en toe is sommige jeugd tegenwoordig wel erg slordig met hun bezittingen, je kunt merken,dat zij het kennelijk vrij makkelijk krijgen!! (kopen!)
Rico heeft zijn mobiel gevonden, hij lag in de bus, hij kan hem komen ophalen, hij boft!

Geen opmerkingen: