vrijdag 17 december 2010







Vandaag zijn Danny,Rico en mijn persoon begonnen aan de bouw van een spoor HO baan op de zolder van mijn huis. Hier een gedeelte van deze zolder. We moeten eerst wat meer electra aanbrengen.Het eerste gedeelte staat er, oorspronkelijk een spoor 0 module, maar ook geschikt voor HO, je hebt nu eenmaal kleine maar ook grote viaducten en voor het landschap maakt het ook niets uit!
Zaterdag gaan Danny,Rico en mijn persoon met het o.v.naar Houten(treinenbeurs) s'avonds komt ook Ramon er bij en hebben we een zelf gekookt (Ramon) diner!! Zondag, indien het weer het toelaat, wellicht naar de club! Danny blijft hier tot zondag logeren. Danny was behoorlijk moe van het werken op de zolder( vooral door de houding die je daar moet aannemen!) en is vroeg naar bed gegaan en ligt nu te ":knorren!" ik vermaak mij wel met mijn site!

Geen opmerkingen: