donderdag 9 december 2010

Er is weinig nieuws te melden van deze dagen. Op het moment is Rico hier en blijft slapen.Hij heeft een feest op school (KTS) en wil niet zo laat meer naar huis fietsen, wat ik mij kan begrijpen, zeker met dit weer!
Danny komt morgen hier vanuit school en zal ook wel blijven, verder is hier genoeg te doen en het weekend op de club schreeuwt om werkers!!
Heb het plan op gevat op de zolder van dit huis een HO baan te bouwen, hij is er groot genoeg voor,alleen de trap er naar toe is wat ongelukkig, daar moet ik nog wat op vinden, wil een soort vaste trap,niet één, die je steeds via een luik op moet zetten, kijken of dat kan! Veel ruimte is er boven niet voor die trap,wellicht vinden we er wel wat op! Zal er eens een foto van maken!
Via een metaalhandel in Leeuwarden(adres gekregen van Ramon) heb ik twee schijven besteld om wielen te draaien, op de club was wel wat,maar met een te grote diam.waardoor ik erg veel moest afdraaien!

Geen opmerkingen: