zondag 29 november 2009




Modelspoordagen Rijswijk.
Met Marc ben ik meegereden naar die beurs, heb er geen foto's van, want had het toestel niet bij mij, achteraf had ik foto's kunnen nemen met mijn mobiel, maar daar heb ik niet aan gedacht! Die gebruik ik te weinig! Heb verder weinig nieuws gezien en al heel weinig spoor O!
Wat de jeugd betreft ben ik iedereen tegengekomen, bij de kassa al Patrick met zijn moeder, later Danny en zijn vader en toen Ramon met zijn opa, op het laatst Rico met zijn broer.Tussen door ook mijn vriend Willem met zijn kleinzoon Bas. Maar verder geen oudere leden van de SWZ! Peter P. is wel gesignaleerd! Het was er druk en vermoeiend. Het enigste wat ik gekocht heb zijn een stel bovenleidingmasten voor de HO testbaan. Daar zaten er al masten op ,tijdelijk,maar waren niet erg mooi. Hier een paar foto's van die masten. Als ze geschikt zijn voor spoor HO dan zeker voor spoor O. Wel vergroten, natuurlijk!! Je hoeft op deze manier niet meer de rijdraad aan de mast te solderen, dus geen last van masten die scheef gaan staan en solderingen die loslaten en dan je pantograaf vernielen! Dat ik nooit op dat idee gekomen ben!!

Geen opmerkingen: