dinsdag 22 mei 2012

Woensdag 23 Mei.
  Even een bericht van een foutieve melding.Ja,ja,ik word gecontroleerd op wat ik neerpen!! Er is maar 1 onderbreking in het begin van de baan met schakelaar en al! Dus niet meerdere! Ik merk wel dat door mijn leeftijd ik vaak dingen vergeet of niet meer precies weet,maar,de jongelui maken mij er wel even duidelijk op attent hoe het zit!
  Ik ga niet naar de club vandaag.De poetsdames zijn ook gearriveerd! En nu juist weer vertrokken!
Rico is nog gekomen en we hebben een tijdje aan de baan gewerkt, hebben planten gehaald en aarde, Rico heeft een bak tegen de baan geschroefd en met water gevuld! Ik weet nog niet of dit blijvend is,we zien het wel! Hij vind dat er wat meer leven in die baan moet komen,als er niets rijdt is het meer een stilleven!!

Geen opmerkingen: