dinsdag 1 mei 2012

Dinsdag 1 Mei.
Ondanks de dag van de arbeid,geen werkzaamheden verricht in de garage! Michiel kwam vanochtend nog even langs.Rico heeft zijn schakelbord opgehaald, Dus dat is ook uit de weg.Ze hebben een ander huis,nu in Voorhout. Ik weet nog niet wanneer zij definitief over gaan!
  Donderdag hoop ik Danny weer te zien en hoop dat hij niet afbeld! Vind het altijd jammer als hij niet komt,vooral omdat ik nog al op hem gesteld ben, maar dat heb ik al meer verteld..Kennelijk hebben we een bijzondere band, al van het begin af aan! Niet iedereen zal\dat begrijpen, dat ben ik mij wel bewust.
  Dat geldt ook min of meer voor Ramon,Patrick,Rico en Maarten!! Zou het jammer vinden als ik die vier niet meer zou zien!  Al zal het eens gebeuren ,want ik heb niet het eeuwige leven, ik zal daar waarschijnlijk niets van merken!! Of ik kijk vanuit grote hoogte wat ze nu weer aan het doen zijn en erger mij dan dat ze iets stoms uithalen en ze niet kan waarschuwen!! Maar waarschijnlijk is dat een illusie!
  Ik ga morgen niet naar de club! Ben dit weekend drie keer geweest, dat lijkt mij voldoende!

Geen opmerkingen: