zondag 2 januari 2011

Vandaag heb ik Rico opgehaald en hebben we daarna Danny thuis opgehaald en zijn naar de club gegaan.Danny en de andere jongeren (Ramon,Bjorn,Nicky, en Jordi, (Rico met de electra) zijn verder gegaan met het reviseren van de draaistellen, ik heb mij weer een tijdje bezig gehouden met het frezen van remblokjes! Tegen het einde van de middag heb ik Danny en Rico weer thuis gebracht, maar ik vind de weg van Danny naar mijn huis geen prettige weg in het donker en doe dit ook niet meer! Dan maar eerder weg of Danny afzetten bij de Randstadrail! Het is nu weer redelijk weer voor Danny om met de scooter te gaan, zodat ik hem niet meer hoef op te halen en terug te brengen, al ben ik dat natuurlijk niet verplicht te doen!! Rico is een ander geval die woont vlak bij in Sassenheim!

Geen opmerkingen: