zondag 30 januari 2011

Dit weekend is het een komen en gaan van jongelui geweest!.Zaterdag heb ik eerst Rico opgehaald en zijn we naar de club gegaan. Bjorn was er al. Terug thuis zijn beiden blijven slapen. Bjorn is (zondag) na de club naar huis gegaan. Ramon heeft zich nog bemoeid met mijn radio en boxen en zag kans een box op te blazen!!Vandaag verrastte Danny ons met zijn aankomst, we zijn weer wezen eten in het restaurant de Engel. Later kwam Rico ook hier en die bleef ook slapen, dus vannacht had ik weer gezelschap, ja hoor, wel op een afstand! Ramon is naar huis gegaan. Het lijkt hier soms een hotel!! Het mankeert er nog aan dat ze een kamer reserveren!! Maar ik vind het niet erg , ik ben toch maar alleen!.Als alles goed is komt Danny woensdag hier en gaan we ( met Rico) naar de club ( als Danny van thuis mag en eventueel huiswerkj van school!). Danny en Rico zijn vanmorgen naar school gegaan,brrrr..!! koude bedoening, vooral op een scooter! Danny kwam gistermiddag verkleumd aan uit Zoetermeer, dan is een auto toch comfortabeler!!! Maar, ja, dat duurt bij hun nog wel even! Verder moet ik weer eens foto's maken en plaatsen! Rico " rommelt"(sorry Rico!) vaak aan mijn pc.met het gevolg dat nu mijn printer het niet doet heb hem "met gezwinde spoed"ontboden!! Hij zal wel na schooltijd komen! Sorry,Rico, het lag aan de stekker, soms moet je ook kijken of die er wel goed in zit!

Geen opmerkingen: