zondag 29 augustus 2010

Een betere foto van het vitrine kastje,met o.a.de oudere electrische locs.uit de begintijd van de electrificatie.
e

Wat staat daar nu weer in mijn achtertuin??






Zondag 29 Augustus.
Dit weekend waren Danny en Ramon er weer.Ondanks het slechte weer waren het toch gezellige dagen. Ook hebben we gegeten in het bekende restaurant, maar de volgende keer gaan we toch eens naar een andere eetgelegenheid!We hebben veel gepraat over het bouwen van diverse machines, vooral voor de grote sporen( 6300,Royal Scot? !!) wat er van terecht zal komen zal de toekomst wel uitwijzen! Diverse keren zijn we naar Tombe geweest voor het installeren of aanschaffen van decoders van het HO materieel. De treinen in mijn garage( spoor O) staan nu allemaal op verkeerde plaatsen! De modules van Ramon zijn nog niet op hun plaats van bestemming, zodat ik daar nog niet goed met opruimen kan beginnen, maar dat komt wel! Het vitrinekastje voor spoor HO materieel hangt op zijn plaats, bedankt Danny en Ramon! Zondag zijn we naar de club gegaan na eerst de HO baan (Marklin)van Rico bewonderd te hebben toen naar Danny zijn huis waar zijn baan ( Roco) bekeken werd. Daarna naar de club, er werd even gereden, maar er was door het slechte weer weinig animo om met de treinen mee te rijden,zodat we er mee gestopt zijn! Later bracht ik Danny thuis en reed Rico met mij mee naar huis waar hij op zijn fiets stapte en ook naar huis ging.

Geen opmerkingen: