woensdag 4 augustus 2010


Woensdag 4 augustus.
Ramon is gisteren mee gegaan naar Voorhout, hij blijft een paar dagen. We zouden de modules buiten opstellen om ze af te maken, maar dat gaat niet want het regent! We zien wel wat we verder doen. Vanmorgen naar de dokter geweest ivm.mijn hoesten, heb diverse medicijnen gekregen, hoop dat ze helpen!Morgen gaan we weer naar de club. Vandaag met die regen zal er wel niet veel gebeuren! Ramon is nu tomatensoep met ballen aan het koken, vanmorgen hebben we een paar boodschappen hier voor gedaan, het ruikt nu al lekker dan zal het ook wel smaken! Gisterenavond hebben we de rest van de rails neer gelegd op de nieuwe spoor O baan. Nu nog de bovenleidingmasten en de bovenleiding zelf! Bij de Om baan bij Neuenburg is een gat gevallen, moet nog gerepareerd worden! Tja, dat is ook meer dan 20 jaar oud!
De soep smaakte heerlijk!

1 opmerking:

Frits zei

Jose,
niet echt passend in dit verhaal, maar ik heb geen (e-mail) adres van je.

Wat betreft je vraag (elders) naar Plan E....Alle wielen heb ik afgedraaid zodat ze door Peco wissels lopen. Nu draaien de wagens hun rondjes op mijn modulebaan. Enkele jaren geleden hebben ze ook in Duitsand (Rheinberg) gereden.
Blijven mooie wagens.

Wist je dat ik de door jouw(???)gemaakte 1100 al eerder had. Het hele stel is dus na jaren weer bij elkaar.