woensdag 24 juli 2013

Woensdag 24 Juli,
Geen poes gezien,vandaag.
  Danny zit in Italie met zijn vriendin,hoor weinig of niets van hem. Hij is totaal onbereikbaar.Wil misschien een einde maken aan dit contact ( had ik al eerder moeten doen volgens anderen!!) maar ik was in de veronderstelling dat wij vrienden waren, daar lijkt het nu niet erg op, het moet wel van twee kanten komen.  Jammer,ik ken hem al zo lang,had het anders gewild en verwacht,het zij zo. Als dat niet zijn bedoeling is en was,hoor ik dat wel,hoop ik! Marc,Patrick,Ramon en Rico houden regelmatig contact met mij,ook als zij met vacantie zijn sturen ze een kaartje! Verder weinig nieuws!
  Rico kwam s,avonds zijn gehaalde snacks hier op eten! Ging daarna naar huis omdar hij vroeg naar bed wilde.ivm.vroeg opstaan vanwege zijn werk!.

Geen opmerkingen: