dinsdag 4 juni 2013

Dinsdag 4 Juni,
   Hoor niets meer van Danny,telefoons en emails geven geen enkele aansluiting meer,evenmin die van zijn vader en vriendin,heel vreemd,ik vind dit erg verdrietig,vooral omdat we zolang met elkaar bevriend zijn geweest(?) wat is er gebeurd en waarom doet hij zo? Het enige dat ik weet is,dat hij waarschijnlijk bij een vriend (Kevin?) zit (problemen heeft met thuis?) Of hij naar school/werk gaat weet ik evenmin.Danny is nu aan zet! De tijd zal het leren,hij is 19,maar ik ben 88 en heb dus eigenlijk niet zoveel tijd meer!!(maar ik wil niet dramatisch gaan doen!!) Voorlopig meld ik hierover niets meer,tot er betere berichten komen,helaas het is niet anders!Patrick en Ramon zijn geweest en hoop in ieder geval Rico weer eens te zien deze week!


Geen opmerkingen: