donderdag 9 mei 2013

Donderdag 9 Mei
  Danny belt net op ,dat hij niet komt, maar wel volgende week donderdag,jammer, ik hoop dat hij zich daaraan houdt, een rustige avond dus,mij wat te rustig!  
  Enfin ik heb  alle tijd van de wereld en dat hebben die jongelui niet in die mate,daar zal ik rekening mee moeten houden,het is niet anders.Wellicht dat Ramon morgen komt,maar dat was ook nog niet zeker!
  Misschien is het verstandiger mij wat meer te distancieren van de jongelui,is het voor mij een stuk rustiger!!Maar,ja, zoals eerder gezegd,vrienden van mijn eigen leeftijd zijn er ,helaas,niet meer! Maar laat ik tevreden zijn met wat ik wel nog heb! Rico is ook nog even geweest,die komt regelmatig langs en steekt vaak een helpende hand uit.
  Verder heb ik een gewone schuifmaat gekocht,ik moet er nog twee oude hebben,waarschijnlijk een in het kastje bij de SWZ.Waar de tweede ligt weet ik niet! Kostte 13 euro,dat viel erg mee.Heb ik een schuifmaat gekocht,vind ik ineens de oude weer,enfin,het is gelukkig geen groot bedrag!Heb de bon niet bewaard,anders had ik hem terug kunnen geven!Moet ik voortaan maar wel doen!
   

Geen opmerkingen: