zaterdag 23 februari 2013

Zondag 24 Februari,
  Het is net Zondag geworden, 00.01 hr.! Danny en Rico zijn boven met de HO baan bezig, iets digitaals (!!) aan het doen!.
  Rond 15.00 hr.zijn Danny en Rico vertrokken  naar Rico.s huis.Ik heb het rijk weer alleen,wel gezellig met hun,maar om daarna weer even rustig alleen te zijn is ook fijn.
  Patrick komt misschien Dinsdag ( de 26 Febr.)) langs, ik zeg "misschien" omdat de berichtgeving in eerste instantie niet duidelijk was over welke dinsdag, ik zie hem dan wel komen! Door mijn leeftijd ga ik ook vaak zaken door elkaar halen,ik moet alles opschrijven anders vergeet ik het, dat is wel "eens (!)"lastig voor mij en vooral voor anderen en niet alle " jongelui "( de goeden niet te na gesproken) hebben daar direct begrip voor!! Maar daar komen ze tzt. wel achter!! Het is niet anders. Dit moest ik even kwijt!

Geen opmerkingen: