vrijdag 12 oktober 2012

12 Oktober.
 Danny en Rico (Ramon kon niet komen) hebben gisteren de treinen klaar gemaakt die we Zondag meenemen naar het spoor 0 evenement in Zutphen.Ik vind het erg fijn dat ze dit doen, mij wordt het soms te veel en mijn geheugen werkt niet meer zoals het heeft gedaan en daar baal ik soms wel van,weet vaak niet meer wat ik vroeger gedaan of gelaten heb en meer van die dingen.  En waarschijnlijk zou ik dan niet naar zo.n evenement gaan.Het zijn nu mijn jonge vrienden ( met Marc en Patrick),helaas heb ik geen oude meer! Ik ga ze verder niet allemaal opnoemen het zijn er een zestal,als ik goed geteld heb(!), waar er bij zijn die ik al meer dan twintig jaar ken! Dus zo jong zijn ze nu ook weer niet!
  We hebben alles in de auto gelegd Zoals ik wel meer gezegd heb, ze zijn min of meer mijn geheugen geworden! Het fijne er van is dat ze daar geen misbruik van maken en te vertrouwen zijn,want dat had ook nog anders gekund! En voor de rest moet ik alles opschrijven en dan gaat het toch nog wel eens mis!
  Vergeef mij als ik soms verjaardagen of iets dergelijks vergeet.Al probeer ik dat zoveel mogelijk te voorkomen!Het zijn de "geneugten" van het ouder worden! Maar laat ik maar niet mopperen, het kan veel erger!

Geen opmerkingen: