woensdag 19 september 2012

Donderdag 20 September.
Vandaag weinig gedaan,niet in de garage geweest, ook niet (woensdag)naar de club geweest,ik ga waarschijnlijk wel zondag! Ik ben de laatste tijd wat lusteloos en vaak weinig zin!! Hoop dat dit overgaat! Want eigenlijk zit ik mij dan te vervelen!!Het zal wel een periode zijn moet misschien wat nieuws onderhanden nemen, maar weet nog niet wat.Nog geen bericht van Danny gehad. Ook weinig  van Ramon vernomen (zijn optreden met Adest Musica in Sassenheim is een succes geweest),die zou misschien vandaag hier komen, ik wacht maar af! De locomotief van de Furka=Oberalpbahn moet eigenlijk van de club naar hier voor diverse reparaties en veranderingen.
  Danny mailt mij net dat hij harsstikke verkouden is en dus niet komt vind ik jammer. Ik hoop voor hem dat hij gauw weer beter is! Ik mis hem wel!! Net een bericht van Ramon dat hij zondag niet op de club komt! Hij gaat een stoommachine bekijken in Oisterwijk.Ik weet zelf nog niet of ik zondag naar de club ga! Wacht maar eerst zondag af!Hangt van het weer af!

Geen opmerkingen: