donderdag 26 juli 2012

Donderdag 26 Juli.
  Rico en Maarten zijn vanmorgen nog even geweest voor enkele beprekingen over de reis ik hoop dat nu alles duidelijk is,ook voor mij!! We hebben de tickets, de Swiss Pass, geld(!!)de hele reutemeteut!! Er gaat toch nog veel gedoe aan vooraf, gelukkig heb ik veel steun aan Rico, hij is mijn tweede stel hersens, als ik iets vergeet weet hij het wel weer! Vroeger draaide ik er mijn hand niet voor om, maar door het ouder worden gaat het allemaal wat moeilijker!! Soms moet je langzaam wat terrein prijs geven!Het zei zo!!
Danny, als je dit leest wanneer zie ik je weer? Ja, ik weet dat je aan het varen bent!
Mijn kleinzoon Maurits is jarig, heb hem gebeld maar kreeg geen verbinding! Nou,Maurits van hier uit van harte gefeliciteerd! Normaal waren we zondag gekomen, maar dan ben ik er niet!

Geen opmerkingen: