zaterdag 16 april 2011


zaterdag 16 April. Het liep vanmorgen allemaal anders dan oorspronklijk de bedoeling was! Ramon is naar zijn fanfareband om te spelen. Bjorn zou vanmorgen komen, maar dat ging door diverse omstandigheden die anders liepen, niet door. Ik vond het een min of meer chaotische morgen! Ondertussen rijdt het bloemencorso achter ons langs, maar dat heb ik zo vaak al gezien! Volgende keer moet ik dat allemaal beter regelen! Danny moet iets wat hij van een buurman heeft geleend terug brengen, dus dat wordt een ritje naar Zoetermeer en ik geloof dat hij daarna weer mee terug gaat en eten we vanavond in een restaurant als ik het allemaal goed begrepen heb.Ramon komt straks ook weer terug! Ondertussen ligt er een min of meer gedemonteerde scooter in mijn garage!! Die ook weer in elkaar moet!Boven ,de heren lunchen!!

Geen opmerkingen: