zaterdag 26 december 2009

Beste lezers,
De reis naar mijn zoon in Brabant met mijn dochter is gelukkig doorgegaan. De heenweg hadden we veel regen en files, maar de terugweg was het weer goed. Het heeft even gespannen door het weer! Het zou de eerste keer in mijn leven geweest zijn dat ik alleen kerst zou vieren als de dooi niet ingezet was.
Maar ik had het wel overleefd!! Zo erg zou dit nu ook weer niet geweest zijn. Geen foto´s of video fragmenten, om de één of andere reden zijn die niet gelukt! Hij had heerlijk gekookt en het was er gezellig, zoals altijd!
Zondag komt Danny weer hier en maandag Ramon en wordt er weer gewerkt aan spoor O en spoor HO baan en treinen. Dinsdag willen we naar Railz te Rotterdam gaan en zo brengen we deze dagen gepast door! O, ja, en woensdag wellicht naar de SWZ, als ik de jongelui mee kan krijgen!

Geen opmerkingen: