Jura Bahn
maandag 17 oktober 2011
Ramon is vandaag verder gegaan met zijn engelse wagen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2015
(221)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augustus
(2)
►
juli
(10)
►
juni
(42)
►
mei
(38)
►
april
(35)
►
maart
(34)
►
februari
(29)
►
januari
(29)
►
2014
(260)
►
december
(25)
►
november
(29)
►
oktober
(25)
►
september
(25)
►
augustus
(19)
►
juli
(18)
►
juni
(25)
►
mei
(25)
►
april
(19)
►
maart
(16)
►
februari
(17)
►
januari
(17)
►
2013
(312)
►
december
(23)
►
november
(28)
►
oktober
(23)
►
september
(20)
►
augustus
(24)
►
juli
(31)
►
juni
(29)
►
mei
(31)
►
april
(26)
►
maart
(30)
►
februari
(26)
►
januari
(21)
►
2012
(352)
►
december
(32)
►
november
(30)
►
oktober
(28)
►
september
(28)
►
augustus
(23)
►
juli
(34)
►
juni
(29)
►
mei
(30)
►
april
(29)
►
maart
(37)
►
februari
(23)
►
januari
(29)
▼
2011
(554)
►
december
(48)
►
november
(74)
▼
oktober
(77)
Rico heeft de dremel met de nodige hulpstukken net...
Transport van nieuwe trams voor Geneve. In Zwitse...
Ik heb net contact met Danny gehad en het blijkt d...
Zondag.Met Rico en Maarten(het wordt eentonig!!) n...
Zondag.Nog steeds geen levensteken van Danny,ik ma...
Bovenste foto,stuurstandwagen voor een goederentre...
Zaterdag.Met Rico naar de club gegaan. Het was er ...
Vanavond komt Rico hier en blijft slapen, morgen g...
De SBB heeft nieuwe rangeerlocomotieven ter verva...
Donderdag.Vanavond is Rico hier geweest en we hebb...
Theo Koning is vandaag geweest,hij was al een heel...
Woensdag,Ben weer op de club geweest, Ramon,Bjorn ...
DinsdagVanavond waren, behalve Marc, ook Rico en M...
Rond het meer van Zurich reden ze in een blauw/wit...
De eerste ombouw van die motorwagens, feitelijk a...
Een boom in het laantje wordt verwijderd met een ...
Stoom op de Gotthard met goederentreinen! Aan de ...
Dit is een verhaal over de electrische rangeerlocs...
Twee typen kleine rangeerlocs. Tijdens de oorlog ...
Een lichtstaal rijtuig. Lichtstaal motorrijtuig s...
Twee en drieassers met open balcons,waar van de SB...
Wat er overbleef na een brand in een loods met tw...
De eerste locomotieven voor de lichtstaalrijtuige...
De eerste diesel/electrische locomotief. 1914.
Zondag.Ook vandaag naar de club geweest, er waren ...
Vroeger hadden ze ook dubbeldekwagens!
Na de omsporing van Brunel.s breedspoor tot normaa...
Een drie-phasen locomotief. Deze typen machines r...
Zaterdag.Vandaag wederom naar de club gegaan. Ze w...
Vrijdag.Vanmorgen eerst Ramon naar de trein gebrac...
Donderdag.Vanmorgen weer naar het Valkenburgse Mee...
Woensdag.Vandaag op de club geweest en er gegeten....
Dinsdag.Zoals reeds eerder vermeld ,Ramon is hier ...
Ramon is vandaag verder gegaan met zijn engelse wa...
Uitzicht op zijn tuin,nou ja tuin, ze hebben daar ...
De lok.loods bij Den Haag Staatsspoor(nu Centraal...
In de oorlog werden door gebrek aan stoomlocomoti...
Zondag.Als ik naar buiten kijk is het mooi weer.Om...
Na een ongeval (Lawine) zag een Rhatische baan loc...
U zult het niet geloven, maar deze trein ontspoor...
Het bekende viaduct bij Brusio (Bernina baan). Ge...
Werkzaamheden aan de nieuwe Gotthardbasis tunnel, ...
Twee bekende bruggen(viaducten). De Tiranabrug en...
Deze motorwagen is 105 jaar oud en rijdt nog stee...
Ja,ja,zo hoog kan de sneeuw komen op de Bernina ba...
VrijdagEind van de middag ga ik naar het Boerhave ...
De Zwitserse spoorwegen hebben ook een gasturbine ...
Wat doe je als er twee bovenleidingen zijn met ver...
Toen de Gotthardbaan geopend werd deden deze stoo...
Twee foto's van wat minder bekende zwitserse locom...
Nog een Oostenrijkse machine waar alleen het mech...
Een minder goede tekening(wil zoeken naar een goed...
De sterkste stoomlocomotief van de SBB, de bekende...
De bouw van diverse locs.en stuurstandwagens te Wi...
Ook in Zwitserland bestond rond 1935 een behoefte ...
Donderdag,Even met Danny gemaild, hij heeft het nu...
Woensdag,Vandaag op de club geweest.Van de jongere...
Deze is het uiteindelijk geworden! Heb op het mom...
Vanavond zijn Rico en Maarten nog een tijd in de g...
De Burgdorff-Thun baan was één der eerste normaals...
Marklin bouwde dit type loc.ook voor spoor 1 (voo...
Maandag.De verdere berichten over Danny zijn niet ...
De NS zg."Blokkendozen"hadden een duitse tegenhan...
Deze duitse motorwagen haalde in 1901 een snelhei...
Zaterdag.Vandaag even op de club geweest. het was ...
Een stel elec.locomotieven van de Simplon lijn. De...
Donderdag.Vandaag bij mijn oudste zoon geweest ivm...
Geen titel
Niet alleen ik word oud,maar ook de poes, hoe lan...
Als je 7 1/4" treinen en banen mooi vind is dit e...
Hier een beeld van de beginjaren van het electris...
Het tegenwoordige loc.depot van Basel. Allemaal d...
Deze machines reden door de Simplon tunnel.In het...
Vandaag, dinsdag 4 october.De laatste dagen vrijwe...
ZondagOndanks het warme weer werd er op de club ha
De Altstatten-Gais -Bahn (Zwitserland) bestaat 100...
Vandaag,zaterdag, op de club. Ramon,Bjorn,Jeroen e...
►
september
(43)
►
augustus
(21)
►
juli
(34)
►
juni
(40)
►
mei
(36)
►
april
(46)
►
maart
(55)
►
februari
(45)
►
januari
(35)
►
2010
(385)
►
december
(32)
►
november
(44)
►
oktober
(34)
►
september
(52)
►
augustus
(15)
►
juli
(38)
►
juni
(35)
►
mei
(26)
►
april
(26)
►
maart
(31)
►
februari
(22)
►
januari
(30)
►
2009
(239)
►
december
(24)
►
november
(30)
►
oktober
(22)
►
september
(11)
►
augustus
(7)
►
juli
(17)
►
juni
(21)
►
mei
(22)
►
april
(19)
►
maart
(28)
►
februari
(23)
►
januari
(15)
►
2008
(22)
►
december
(12)
►
november
(10)
Jura Bahn
Jura Bahn
Deze weblog gaat over mijn spoor 0 baan. En de Stoomgroep West Zuiderpark in Den Haag.Zwitserland. En sinds kort ook over het varen bij Shell Tankers NV.
Mijn volledige profiel tonen
Teller
hit counter
Geen opmerkingen:
Een reactie posten