Jura Bahn
dinsdag 23 maart 2010
De opstelsporen zijn gereed en ook de bovenleiding is geplaatst, nu nog ballasten en wat verven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2015
(221)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augustus
(2)
►
juli
(10)
►
juni
(42)
►
mei
(38)
►
april
(35)
►
maart
(34)
►
februari
(29)
►
januari
(29)
►
2014
(260)
►
december
(25)
►
november
(29)
►
oktober
(25)
►
september
(25)
►
augustus
(19)
►
juli
(18)
►
juni
(25)
►
mei
(25)
►
april
(19)
►
maart
(16)
►
februari
(17)
►
januari
(17)
►
2013
(312)
►
december
(23)
►
november
(28)
►
oktober
(23)
►
september
(20)
►
augustus
(24)
►
juli
(31)
►
juni
(29)
►
mei
(31)
►
april
(26)
►
maart
(30)
►
februari
(26)
►
januari
(21)
►
2012
(352)
►
december
(32)
►
november
(30)
►
oktober
(28)
►
september
(28)
►
augustus
(23)
►
juli
(34)
►
juni
(29)
►
mei
(30)
►
april
(29)
►
maart
(37)
►
februari
(23)
►
januari
(29)
►
2011
(554)
►
december
(48)
►
november
(74)
►
oktober
(77)
►
september
(43)
►
augustus
(21)
►
juli
(34)
►
juni
(40)
►
mei
(36)
►
april
(46)
►
maart
(55)
►
februari
(45)
►
januari
(35)
▼
2010
(385)
►
december
(32)
►
november
(44)
►
oktober
(34)
►
september
(52)
►
augustus
(15)
►
juli
(38)
►
juni
(35)
►
mei
(26)
►
april
(26)
▼
maart
(31)
Een HO model(Liliput) van een zesassige 1e.klas w...
De laatste machinisten cursus van 2010 in het club...
Een oud restauratie rijtuig ( Liliput) voor het H...
Bovenste foto is Ramon bezig met de digitale bedra...
Geen titel
Zaterdag waren Danny en Ramon hier. s'Morgens hebb...
Een stel SBB drie-assers met open en dichte balco...
De opstelsporen zijn gereed en ook de bovenleiding...
Geen titel
Schakelbord van Ramon's Modulebaan.
Danny en Ramon ,machinisten in opleiding, bezig me...
Geen titel
Wat zouden zij t...
De rails, en wissel voor het tweede opstelspoor, z...
Theo Koning is vandaag geweest en heeft mee gehol...
Ruim 25 jaar geleden kocht ik in een winkel te Int...
In de begintijd van de electrificatie had de SBB.h...
Oeps!! Laat ons dat bij de SWZ.liever niet overkomen!
De Ae 4/8 11300 een testloc. In de begintijd ware...
De eerste " Krokodil". De opbouw van deze machines...
In het laatste gebouwde zijspoor is een wissel ge...
We hebben nu 4 van zulke ertswagens voor spoor 0, ...
De voorkant van de loc. met luchtcompressor. Boven...
De Bernina Baan loc.Ge 4/4 182 waarvan de restaur...
Voorbereidend werk voor de wissels van Tramalan. ...
Een HO model van een accu triebwagen, die ook ron...
Een stel mee gebogen wissels gemaakt door Peter v...
Geen titel
De bouw en het werk aan de elec.bedrading van de m...
Het lok.depot van Bern, ook zo'n 30 jaar of meer ...
Een paar engelse boekjes over Garden Railways, hee...
►
februari
(22)
►
januari
(30)
►
2009
(239)
►
december
(24)
►
november
(30)
►
oktober
(22)
►
september
(11)
►
augustus
(7)
►
juli
(17)
►
juni
(21)
►
mei
(22)
►
april
(19)
►
maart
(28)
►
februari
(23)
►
januari
(15)
►
2008
(22)
►
december
(12)
►
november
(10)
Jura Bahn
Jura Bahn
Deze weblog gaat over mijn spoor 0 baan. En de Stoomgroep West Zuiderpark in Den Haag.Zwitserland. En sinds kort ook over het varen bij Shell Tankers NV.
Mijn volledige profiel tonen
Teller
hit counter
Geen opmerkingen:
Een reactie posten